Opgaverne er mange indenfor ejendomsadministration og uanset om du er ejer, andelshaver, lejer, investor eller frivilligt bestyrelsesmedlem, så kan vi hos BtB hjælpe med alle de opgaver, som administration af en ejendomme eller forening medfører.
Hos BtB har vi mange års erfaring med administration af ejendomme, hvor administrationen er overdraget enten helt eller delvist. Vi kan bistå med såvel administrative, som regnskabsmæssige og juridiske opgaver, ligesom vi kan tilbyde en samlet administrativ løsning til andelsboligforeninger, ejerforeninger og bolig-/erhvervsejendomme.
Prisen fastsættes og beregnes ud fra antallet af boligenheder/andele/lejemål.
Hos BtB kan vi yde en kompetent, tryg og effektiv service i forbindelse med administration af ejendomme og vi laver individuelle, enkle løsninger, som passer til netop jeres behov. Vi har administratorer, bogholder og advokat i huset og en revisor tilknyttet, så I altid har mulighed for, hurtigt at få afklaret eventuelle spørgsmål vedrørende ejendommen, når behovet op står. Ejendomsadministrationen kan altid kontaktes direkte på nummer: 52 24 67 27
Vi ved af erfaring, at det er vigtigt med en gennemskuelig og tryg administration, hvor aftaler bliver overholdt, oplysninger er let tilgængelige og dialogen god. Vi lægger vægt på, at være tilgængelige for bestyrelsen, andelshavere, ejere og lejere m.fl. og prioriterer et samarbejde, der hviler på tillid, troværdighed, fortrolighed og tryghed.
BtB Consult er medlem af og forsikret via EjendomDanmark og Willis.